Digital Clock + Date

Sunday, 23 February 2014

Jamu Kampung...2014....

Stokis jamu kampung... ingin langsing secara sihat tanpa bahankimia dan diet susah2? Bukan itu je, ingin berseri, awet muda,bertenaga, bergaya, sihat luar dman jom cuba Jamu Kampungdirumus Daripada Bahan Herba Asli Amat Berkesan DalamPengurangan Berat Badan di Samping Membuang LemakBerlebihan Secara Semulajadi Dan Tanpa Kesan Sampingan AgarBadan Kelihatan Langsing, Cantik Dan Menawan.

BAHAN-BAHAN:-

SEMEN PIMPINELLA ANUSUM (JINTAN MANIS)
Herba Rheum Officinale (Kelembak)
Fructus Croton Caudatum (Manjakani)
Rhizome Zingiberis Officinale (Halia)
Honey (Madu Lebah)
Semen Cariadrum Sathivym (Ketumbar)
Fructus Amomum Kepulaga (Pelaga)

*mampu menurunkan berat badan 5 ke10kg dalam masa 1bln ke2bln*sesuai bagi mereka yang telah mencuba banyak product dantidak berjaya menurunkan berat badan*bebas dari kesan sampingan*tidak ada cirit birit*tidak ada jantung berdebar*tidak mengemukan walaupun berhenti mengambilnya.*kesan lebih tahan lama dan tidak perlu di ambik berterusan .
*yang penting kulit CANTIK N PADAT (FIRM) N SHAPE
# Buang Lemak# Untuk awet muda
# Ada masalah senggugut dan haid tak teratur
# Masalah keputihan
# Muka berjerawat dan kusam
# Mengembalikan semula keharmoniaan rumahtangga
#Masalah faraj longgar, rahim turun, berair dan kurangmencengkam
#Masalah terkencing ketika batuk dan bersin
#Masalah banyak angin dlm badan
#Masalah toksik dlm badan
#Masalah kesihatan seperti gout darah tinggi, kencing manis,resdung, migrain dll
#Masalah sengal badan, sakit pinggang, sakit tumit dan lututTidor tak lena...

*1001 khasiat…dpt menyembuhkan penyakit…sihat luar dalam.

Bole wassap, ,wechat, line eliz idris@ 0165906579 add fb https://www.facebook.com/eliez2000 atau intai page eliz di www.Facebook.com/elizjamu






Bolehkah mengamalkan Jamu Kampong(JK) selepas bersalin / melahirkan?
Bagi orang yang baru melahirkan anak, seeloknya amalkan selepas pantang. JK dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.
**Namun jika menyusu badan 24jam, tidak di galakkan / bergantung pd bayi. Mulakan dgn dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, bolelah berhenti.

Ada beberapa di kalangan pengguna Jk yang baru, nasib tdk baik apabila timbang utk pertama kali atau utk pertama kali turun, timbang ke 2 atau 3 kali, berat naik pula.. Bagaimana ini bole terjadi?? Risau? Mushkil? Jk x ngam ke?? Hurmm Apa kata pd awal menggunakan Jk, letak penimbang tu jauh2.. timbang bila anda sendiri rasakan perubahan pd diri anda.. apa pun sy tetap ada jawapan utk anda Kenapakah ianya boleh berlaku.. Lihat dan Baca pd Image tersebut:~

Bolehkah Jamu Kampong (J.K) diambil dengan supplement lain?
BOLEH jika tidak berasaskan JAMU HERBA Kerana tindakbalas dengan ubatan lain menyebabkan kesan penurunan kelihatan lambat atau tiada terutamanya yang berkimia. Mungkin juga boleh memudaratkan diri. Sekiranya tdk berasaskan JAMU HERBA pastikan pengambilan ( dijarakkan 3-4 jam jika ambil ubat yang lain).

Adakah Jamu Kampong(Jk) benar2 berkesan atau tidak?
YA tapi lain orang lain hasilnya. Ada yang turun secara efektif dan ada juga yang lambat, Ia bergantung pada kadar metabolisma badan setiap pengguna. Selain itu diet seimbang dan senaman juga salah satu faktor yang perlu diambil kira jika anda ingin penurunan berat yang cepat dan sihat.

Sharing: Ramai yg mahu kelihatan cantik/tampan dan Kurus kan? Walopun ada yg pnh mengatakan, " Tak kisahlah gemok pun/Asalkan sihat/Gemok pun tetap ada yg syg/Gemok sbb diri happy/Family dah asal keturunan Gemok/ dan bermacam2 lg.." Namun, dlm hati pasti ada sdkt rasa ingin kurus/ cantik/tampan apalagi sihat.. ~_^.

Gemok itu sihat? Gemok bole dibawa ke kategori berpenyakit.. Pernahkah anda Check kolesterol level/Viseral fat/high blood pressure? Better Check before say "Gemok adalah sihat"

Sihat luar dan dalam adalah Kurus dgn Berat badan yg Ideal.. Insyaallah, Jk 1001 khasiat, herba 100% semulajadi secara keseluruhannya dpt membantu dlm menangani masalah obesiti/masalah dalaman/serta dpt mengekalkan awet muda. Dapatkan nasihat bersama Program pengurusan badan dgn Jk herbs.-Vote Jk-

Tumpukan perhatian untuk sihat, bukan kurus. Ramai orang lebih berjaya dalam penurunan berat badan dalam jangka masa yg panjang apabila mereka menukar motif mereka daripada untuk kurus kepada untuk kekal sihat dan segar. Tukarlah fikiran anda untuk memikirkan dan memilih makanan apa yang boleh menyihatkan tubuh badan dan dinasihatkan selepas anda makan anda perlu memberi peluang makanan untuk turun , kebiasaan berjalan-jalan sesudah makan akan membantu menghabiskan sebahagian kalori dari makanan itu. Setiap 25 langkah anda berjalan satu kalori akan diguna. Lebih-lebih lagi anda menaiki tangga. Tentu saja semua ini harus dilakukan dengan santai kerana perut anda baru saja terisi... -VOTE JK-

Ramai yang bertanya Bagaimana penggunaan JK semasa berpuasa??
Jawapan:- Ambil macam biasa, pada yang bersahur, ambil JK (dos kecil sebiji) sebelum bersahur, then terus makan yg berat sedikit bg tenaga badan anda dan Berbuka ambil sebiji JK + Minum air then terus jamah mkn mcm biasa. Pada yg tdk bersahur tidak perlu mengambil JK, Ambil pd waktu berbuka sahaja. Apa yg kami suggestkan sebaiknya anda Bersahur coz ia baik utk badan dan Mudah utk Jk bekerja dalam badan anda.

INFO:- Untuk mendapatkan hasil yang sangat menakjubkan, Jamu Kampong perlu diamalkan secara konsisten. Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa atau tidak pernah makan jamu, mulakan lah dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu.. 

Kepada Sesiapa Yang Pernah Menggunakan JK, Jangan berharap dengan hanya 1 botol anda sudah boleh menurunkan berat badan cepat, Kadar metabolisme bdn setiap individu tidak sama.Mane2 produk pelangsing kesihatan pun jika tidak diamalkan dengan Diet yg betul dan teratur x mungkin berjaya. Jk bkn hanya utk menurunkan berat bdn tp mengajar anda sendiri utk mendisiplinkan diri dlm pemakanan seharian and
a dan berdiet dgn mengambil pemakanan yg sihat dan selamat. Cuma yg kuat berusaha dan sabar dlm proses diet mereka shj yg mendapat kejayaan. dan harus di ingat segala usaha yg kite buat di tentukan Allah S.W.T, kite hanya layak berusaha lebih utk pencapaian kita dan yg menentukan hanya Allah S.W.T... Sesiapa yg rajin berusaha dan Bertekad melakukan sesuatu pekerjaan hanya dia shj yg layak mndapat imbuhan. 

FAKTA : Ramai yang keliru antara kuruskan badan dengan hilangkan berat badan. Anda sebenarnya perlu hilangkan lemak dan bukan berat badan anda... Tak kisah jika berat badan anda sehingga 100kg pun tetapi jika anda slim dan solid ianya tak jadi masalah! Jika anda bersusah payah menghilangkan berat badan maka sebenarnya anda silap, berat bukan lemak.. dengan adanya JK lemak akan hilang sedikit demi sedikit tanpa kita sedari.. Masalah lemak yang berlebihan juga akan berkurangan..-VOTE JK-







Bole wassap, ,wechat, line eliz idris@ 0165906579 add fb www.facebook.com/eliez2000
atau intai page eliz di www.Facebook.com/elizjamu





Friday, 29 November 2013

testimoni terbaru 2013 dan senarai produk keluaran JK ENTERPRISE


ini adalah testimoni terbaru yg dpt eliz kongsi sama2
before : 70kg after : 58kg consume jk dekat nak 4bulan, tapi 3btol jk je, sbb main ambik je...... tapi enjoy je ambik jk... sbb senang sngat2.. kann... kannn..??




REPEAT ORDER LAGI!!!

Congrats!! Pengakuan ikhlas dr our cust ttg JK.. Luv it!!!


NOW LIZ AKAN LIST KAN PRODUK2 KELUARAN JK ENTERPRISE YER


.SET RAWATAN BERSALIN + BEDAK PARAM & BADAN + BENGKUNG IBU, LENGKAP SELAMA 44 HARI. SAYANGI DIRI DAN BADAN ANDA.. 

RM250 (set)
bole dibeli secara berasingan 



rm45

Eazy-CleansE Produk 100% Herba
¤ Mengandungi 8 herba utama. Ramuan semulajadi ini melancarkan pergerakan dalam usus, melegakan kembung perut dan melegakan sembelit. Ramuan dalam Eazy-CleansE adalah 100% herba dan tidak mengandungi bahan-bahan binatang.

KEGUNAANNYA:
● Digunakan secara tradisional untuk melawaskan buang air besar, melegakan kembung perut, melegakan sembelit dan mengawal berat badan.

ADAKAH IA BERKESAN PADA ANDA? :
● Eazy-CleansE merupakan ramuan tradisional cina yang telah lama digunakan tanpa sebarang kesan sampingan.
● Ia membantu melancarkan pergerakan dalam usus untuk membantu pembuangan air besar yang normal
● Mereka yang menggunakan Eazy-CleansE dapat melihat perkembangan yang baik dalam kekerapan pembuangan air besar selepas 1-2 hari menggunakan produk ini.
● Namun mereka yang mengalami sembelit yang kronik memerlukan tempoh masa lebih lama. Manakala, mereka yang mempunyai sistem pencernaan yang lebih lemah pula mungkin mengalami sedikit cirit birit.

BAHAN-BAHAN EAZY-CLEANSE:
● Bijian Aprikot
● Ekstrak Aloe Vera
● Bijian Buah Pic
● Akar Pokok Cina
● Akar Pokok Manis
● Ekstrak Citrus/oren
● Akar Rumput Pudina
● Vegetatif Palma

# Satu Botol - 10biji

♥♥ Mengamalkan pemakanan yang seimbang, minum air yang banyak dalam sehari, pastikan ada pembuangan air besar yang normal (waktu setiap hari), elakkan tekanan (sentiasa berfikiran tenang), lebihkan jus buah-buahan dan sayur.

■■ AMARAN ■■
TIDAK SESUAI UNTUK WANITA MENGANDUNG / SIMPAN DITEMPAT YANG KERING PADA SUHU BILIK NORMAL.



rm60
Khasiat Jamu Kampong (J.K)
• Membantu menurunkan berat badan.
• Mengurangkan lemak tubuh.
• Baik untuk kesihatan dalaman.
• Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
• Membuang angin dalam badan.
• Menghilangkan senggugut.
• Mengekalkan rahsia awet muda.
• Memberi tenaga dan menghilangkan lenguh badan.
• Membantu Menyubur & Membaik pulih Rahim dan
lain2



rm70
Jamu Mok – Berkhasiat untuk menjaga dan memelihara kesihatan tubuh badan anda. Ia mengandungi ramuan khas tradisional yang terpilih dan sangat berkhasiat untuk antibodi badan. Jamu Mok juga di ekstrak untuk memulihkan kesihatan tubuh luaran dan dalaman. Ia mampu untuk memberi kecergasan badan sepanjang harian. Khasiat dari akar-akar ginseng yang dijamin dapat membantu menambahkan berat badan dan menambah selera makan dengan lebih sihat dan teratur.




Khasiat2 Nya :- 
- Mengekalkan Kesihatan Kulit. 
- Membantu untuk mengurangkan kesan parut dan jeragat. 
- Mengurangkan Strech Mark. 
- Melambatkan proses penuaan kulit. 
- Mencegah kulit kering dan rosak.
- Membaikpulih dan Mencerahkan kesan jerawat.
- Memulihkan kesan pancaran matahari (SUNBURN).
- Mengurangkan berlakunya kedutan baru.
- Menjadikan kulit cerah sekata dan tahan lama serta tidak berminyak.
- Dapat melembutkan kulit dan bertindak sebagai pelembap wajah dan badan.
- Sesuai untuk semua jenis kulit, Terutamanya untuk kulit yang kering dan sensitif.


pembayaran hendaklah dibuat melalui maybank dan cas utk poslaju rm10 setelah pembayaran dilakukan sila berikan butiran nama no tel,alamat penuh dan juga bukti pembayaran

Saturday, 5 January 2013

Jamu kampung lebih sihat bertenaga langsing bergaya cantik anggun dimata sesuai utk lelaki n perempuan




Jamu kampung merealisasikan impian anda utk langsing secara sihat tanpa ragu2 kerana tiada bahan kimia atau terlarang ia terkandung 100% herba asli dan selamat dimakan bg lelaki mahupun wanita.. siapa yg tak mahu cantik, bergaya secara sihat kan?? apa yg penting nya kebaikan jamu kampung niii  ialah :~

telah diubahsuai dgn tambahan herba dan sesuai untuk semua termasuklah :
Kaum-kaum ibu di luar sana & Sesuai untuk lelaki dan wanita.
Boleh diamalkan selepas habis pantang.
Jika bersalin secara pembedahan, tunggu sekurang-kurangnya 3-4 bulan.
TIDAK BOLEH UNTUK :
MEMPUNYAI PENYAKIT YANG KRONIK SEPERTI :
Sakit Jantung, Strok, Asma yang tenat dan sebagainya (tanya dahulu)
IBU MENGANDUNG TIDAK DIBENARKAN
jamu kampung ni juga mampu menurunkan berat badan 10-15kg dalam masa 1 bulan ke 2 bulan
*sesuai bagi mereka yang telah mencuba banyak product dan tidak berjaya menurunkan berat badan
*bebas dari kesan sampingan
*tidak ada cirit birit
*tidak ada jantung berdebar
*tidak mengemukan walaupun berhenti mengambilnya.
*kesan lebih tahan lama dan tidak perlu di ambik berterusan .
*yang penting kulit CANTIK N PADAT (FIRM) N SHAPE
#Buang Lemak
#Untuk awet muda
#Ada masalah senggugut dan haid tak teratur
#Masalah keputihan
#Muka berjerawat dan kusam
#Mengembalikan semula keharmoniaan rumahtangga
#Masalah faraj longgar, rahim turun, berair dan kurang mencengkam
#Masalah terkencing ketika batuk dan bersin
#Masalah  angin dalam badan
#Masalah toksik dalam badan
#Masalah kesihatan seperti gout darah tinggi, kencing manis, resdung, migrain dll
#Masalah sengal badan, sakit pinggang, sakit tumit dan lutut
Tidur tak lena...
*1001 khasiat…dpt menyembuhkan penyakit…sihat luar dalam.

dengan jk anda sihat slim bergaya dan berkeyakinan kerana jk memulihkan dlaman wanita juga lelaki, jk juga menguruskan badan,menaikkan seri wajah, memulihkan kesihatan sekranya diambl secara konsisten, memberi kita tenaga,,awet muda perbeza
an ketara leh dilihat dlm 3 bulan..hanya memerlukan banyak meminum air kosong LEBIH DARIPADA 3 LITER SEHARI serta makan pemakanan yg seimbang serta elakkan makan berat slepas jam 8mlm..jk juga sesuai bg bujang,dara, berkahwin dan makcik dan pkcik pun leh makan takde masalah berminat dgn jk leh pm eliz 0197418400 segera dan add eliz hazry idris di facebook



inilah saya eliz hazry idris... walaupun usia saya 35 mempunyai 6 zuriat dan juga kini hamil 5 bulan saya bahagia dgn perubahan saya bersama jamu kampung... suami yg sentiasa memberi sokongan membuatkan semangat saya makin kental untuk memajukan serta mengajak anda semua sihat bersama2 dgn liz... jgn malu tau liz akan sentiasa ada masa utk memberi pendapat atau apa saja yg anda mahu berkenaan jamu kampung... takde yg mustahil sekiranya kita ingin mencapaii apa yg kita mahu asalkan ikhlas, berusaha dan tekad.. insyallah akan berjaya juga dgn berkat dr allahh.. aminnn.. hehe..apa2 pun leh sms ataw whassap eliz di 0197418400... liz syg korang hihi........................

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
 (30 OKTOBER 2013).






NI ADALAH GAMBAR TERBARU ELIZ SETELAHH 5 BULAN MELAHIRKAN BABY KE 7  DAN BULAN NI GENAPLAH UMUR LIZ 36 TAHUNN.. WAAA TUA SUDAA OOOO....ATAS TU GAMBAR ANAK LIZ NO2 DAN NO7(BONGSU KOT) DAN YG PELUK LIZ TU ANAK LIZ NO5..
LIZ TIADA APA2 RAHSIA.. HANYA MENGAMALKAN JAMU KAMPUNG SETIAP PG DAN PTG 2BIJI SEKALI MAKAN UTK MAINTAINKAN DALAMAN DAN LUARANN BAGI SENTIASA CERGAS BERTENAGA AWET MUDA N CERIA.. MEMANGG BERMACAM RAGAM DGN 7 ANAK2 NI TP DGN ADANYE JAMU KAMPUNG LIZ TAKDE MASA;LAH DGN SEMUA ITUU.. BERMINAT DAN TERUJA NAK MENCUBA DAN SIHAT2 SENTIASA JOM CARI ELIZ DI 0197418400/0165906579 UTK DAPATKAN JAMU KAMPUNG YG MEMANG TERBAIK THE BEST YG ELIZ SENDIRI RASAKANN.. LEH GAK NAK WE CHAT/WASSAP N  LINEE PUN ADEEE HEHE...
OK LIZ BG LAGI TESTIMONI2 TERBARUU YEE NAK TGK TAK???
JAPP YE SAYANGG SEMUAA....








 HAAA.... TUU DIA... BACA N FAHAMM KK NO EDIT2 NI REALL PUNYA TAWW... NAHH LIZ BG LAGI 1 DR KKM PUNYA SURATT OKEYYYY UTK KEPUASAN HATII DR SAYANG2 SEMUA HEHE.......